Framföra klagomål på individ och familjeomsorgen, var?

Det är så att känner mig felaktigt behandlad av min handläggare, hennes chef har inte velat prata med mig och jag behöver föra vidare bristerna som finns i arbetet. Vart kan jag vända mig?

klagomål
2017-11-03 11:29

Hej!
Vi förstår utifrån ditt brev att du inte känner dig rätt behandlad och även att du inte fått möjlighet att framföra dina klagomål, vilket är tråkigt att höra.

I första hand hänvisar vi dig att tala med din handläggare, och därefter till dennes närmsta chef, som du skriver inte återkommer till dig.

Du kan även vända dig till IVO, Inspektionen för Vård och Omsorg som kan svara på frågor och ta emot klagomål.

IVO, Inspektionen för Vård och Omsorg nås på telefonnummer: 010- 7885000
vardagar klockan 09.00-12.00 eller 13.00-15.00 förutom tisdagar då de nås mellan klockan 09.00-12.00.
För ytterligare information www.ivo.se

Vänligen
Soctanterna